Recenzie čitateľov – After: Bozk

26. marca 2020
2 minút(y) čítania
5/5 - (1 vote)

After – bozk

Moju recenziu na knihu After – bozk by som začala takým vlastným osobným príbehom. Donedávna  som knihy nečítala. Pozrela som si film After a bola som na ňom ako závislá, a tak sa sestra rozhodla, že mi na Vianoce kúpi knihu. Naposledy som knihu dostala, keď som bola ešte malá a keď som rozbalila darček a uvidela som knihu After – bozk bola som taká šťastná a už sa som sa tešila, kedy ju začnem čítať. Ako inak nesklamala.

Veľkou výhodou podľa mňa je, že som videla film. Preto si dokážem predstaviť ako postavy v knihe vyzerajú podľa filmu, samozrejme kniha a film sa nedá porovnať. Práve táto kniha ma viedla k tomu, že teraz čítam knihy. Podľa mňa autorka príbehu Anna Todd využila jednu zo ženských túžob a to takú, že vytvorila osobu ako je Hardin. Tým chcem povedať to, že Hardin v sebe dokáže objaviť vďaka osobe, ktorú zo začiatku nemá rád, svoju dobrú stránku. Ja osobne som sa v tejto knihe alebo konkrétne v postave Tessy strašne našla. Sme rovnaké, musíme mať život dopredu naplánovaný, snažíme sa, aby bolo všetko perfektné a v živote máme jasné ciele. Hardin je presný opak Tessy. Tesse bude stačiť jediný bozk a jej život už nikdy nebude ako predtým. Kniha After ponúka asi všetko, po čom dievčatá túžia. Prvá skutočná láska, študentský život, párty, romantika, láska, sex ale aj sklamanie, slzy, odpor, tajomstvá. Toto všetko nájdete v tejto knihe. Ak sa chcete dozvedieť ako to dopadne medzi citlivým, nevinným dievčaťom a navonok hrubým, arogantným chlapcom, určite po tejto knihe siahnite. Viem, že každý človek, ktorý si prečíta túto knižku si ju zamiluje minimálne tak ako ja! Kniha je naozaj perfektne spracovaná, všetko je zrozumiteľne napísané a má krásny obal. Chcela by som však podotknúť, že túto knihu by som nedoporučila čítať dievčatám mladším ako 15 rokov.

Klaudia Smolková