Recenzie čitateľov – After

24. marca 2020
3 minút(y) čítania
Rate this post

After

Knižná séria After mi zmenila život.

Viem, že to možno znie ako úplné klišé, ale je to naozaj tak. Je to moja obľúbená séria, ku ktorej sa viem vždy vrátiť, a čítala som ju asi viackrát ako by sa patrilo, no je to moja srdcovka, a vždy bude mať u mňa špeciálne miesto. Celá séria mi dodáva silu a nádej. Spisovateľka Anna Todd pekne vystihla životné situácie v živote mladých ľudí, či už ide o rodinné pozadie, školu, priateľov alebo vzťahy, ale takisto aj boj so samým sebou, zradou a klamstvamiKnihy sú teda zamerané pre teenagerov, a skôr by som ju odporučila pre dievčatá.

V prvej knihe After – Bozk sa vyskytuje veľa drámy, romantiky ale aj vtipu.

Kniha je naozaj nabitá emóciami, a nebudete mať chuť položiť ju až do úplného konca, pretože nemáte ani poňatie ako skončí, no viem vám zaručiť že koniec tejto knihy vás určite nenechá chladnými. Dej knihy sa odohráva na vysokej škole. Hlavnými postavami sú prváčka Tessa, ktorá je slušné pracovité dievča s plánmi do budúcnosti, ktoré nehodlá nijako ohroziť. Do cesty sa jej však vpletie starší Hardin – kamarát Tessinej spolubývajúcej. Hardin pôsobí ako nevychovaný chalan bez spôsobov s množstvom tetovaní. Tessa a Hardin vyzerajú ako úplne opaky ľudí, ale je to naozaj tak?

Je nejaká šanca, že na prvý pohľad dvaja úplne odlišní ľudia budú mať niečo spoločné?

Možno aj viac ako by sme si mysleli. Môže aj medzi takto odlišnými ľuďmi vniknúť osudová láska alebo je to všetko len klam. Alebo oboje?

„Vždy keď si myslím, že už mi nemôže byť horšie, urobí niečo, čím mi dá najavo, že doteraz som mala len veľmi naivnú predstavu o tom, akú bolesť dokážu vyvolať neopätované city.“

Kniha After – Bozk, ale aj celá knižná séria zmenila moje zmýšľanie a môj pohľad na svet, na ľudí a na vzťahy.  Je veľmi pravdepodobné, že ste videli film After – Bozk, no môžem vás uistiť, že ak sa vám film nepáčil – knihu si úplne zamilujete, a ak sa vám film páčil – knihu si zamilujete o to viac.

Radka Krížová