Recenzie čitateľov – Padlý dedič

5/5 - (1 vote)

Padlý dedič

Erin Wattová

Royalovcom sa nevzoprie každý

Ale predsa…

Niekto sa nájde?

Gideon naďalej žije svoj život (poväčšine času mimo sídla Royalovcov) a teraz sa k nemu pridal aj druhý najstarší z bratov, ktorý odišiel na vysokú školu. NaAstor Parku ostalo zvyšné mužské osadenstvo Royalovcov spolu s Ellou, ktorá sa po Reedovom odchode stala kráľovnou školy.

Easton sa na Astore nudí a hľadá rozptýlenie všade, kde sa len dá. Baby, alkohol, bitky, … Jedného dňa k nim zavíta nové dievča. Hartley. Nevýrazná študentka, ktorá skrýva mnohé tajomstvá a posledné po čom túži je pozornosť jedného z chalanov zo zbohatlíckej rodinky, ktorý vytvára len problémy. Avšak on sa len tak odbiť nedá. Bude Hartley ďalšia na Eastonovom zozname mien, aj keď je tvrdý oriešok? Alebo bude tá jediná, ktorú tam bude chcieť mať?

„Všetci chceme to, čo nemôžeme mať. Zakázané ovocie.“

Je to dôvod, prečo chce Easton získať Hartley? Pretože je jediná, ktorá ho ustavične odmieta?

Kniha je pútavo spracovaná, osobne som nepostrehla žiadne „hluché miesta“. Čítanie je jednoduché, stránky sa otáčajú priam samé. Keď sa raz začítate, je naozaj ťažké prestať. Chcete len vedieť, čo sa stane ďalej a ktoré tajomstvo je načase spoznať. Páči sa mi, že sa autorky rozhodli napísať diel z Eastonovho pohľadu. Máme vďaka tomu šancu hlbšie spoznať jednu z dôležitých postáv kráľovskej série a nahliadnuť zároveň aj do jeho tajomstiev. Pretože, každý má svoje tajomstvá. Každá bohatá rodina skrýva niečo, čo sa nikdy nemá dostať na povrch. Avšak na Royalovcov sa nechytá nikto.

„Ži najlepšie, ako vieš, no nikomu neubližuj.“

Heslo, ktorým sa riadi Easton Royal. Jeho životné motto. No darí sa mu ho vždy aj dodržať?

Knihu odporúčam najmä vekovej kategórií teen, avšak myslím, že celá séria Royalovcov patrí k jednej z tých, ktorá má čo ponúknuť takmer každému. Autorky tu opisujú nie len mladú lásku, akoby sa na prvý pohľad zdalo, ale aj rôzne problémy dospievajúcich a hlavne to, akú silu majú peniaze v dnešnej dobe. Keď máš peniaze, môžeš mať takmer všetko. Stále tu je však to takmer. Sú veci, ktoré si nikto nedokáže kúpiť a podľa môjho názoru aj o tomto dokáže knižná séria Royalovcov prinútiť popremýšľať každého čitateľa, ktorý uvažuje nad príbehmi trošku viac do hĺbky.

Veronika Pagáčová