Recenzie čitateľov – Sága Royalovci

24. marca 2020
4 minút(y) čítania
Rate this post

Papierová princezná

Po knižnej sérii After som mala chuť prečítať si ďalšiu sériu. Siahla som po bohatých, zákerných a príťažlivých Royalovcoch. Kniha ma naozaj neskutočne očarila. Ťažký život Elly, ktorá prišla o mamu, od malička sa s mamou sťahovali z miesta na miesto, mali finančné problémy a preto musela Ellina mama pracovať ako striptérka. Mama bola pre ňu vzor, možno aj práve preto sa Ella rozhodla, že si bude finančne privyrábať v matkiných šľapajách. Čo ju k tomu viedlo? Peniaze alebo si chcela niečo dokázať? V podstate sa celý život starala sama o seba. Jedného dňa sa jej však úplne zmenil život. Spoznala jeho, Reeda. Keď som knihu začala čítať, nebola som stotožnená s tým, že sa jej poručník stál pán Royal, jeho synovia ju nemali radi, myslela som si, že to nebude kniha o láske ale skôr ako sa mladé dievča musí prebiť tvrdým životom. Nakoniec sa ukázalo, že Royalovci sú neprístupní len na vonok, vnútri sú to milí a dobrosrdeční chlapci. Všetci čo radi čítate romantické príbehy, v tejto knižnej sérii nájdete naozaj všetko – moc peňazí, lásku, puto rodiny, smrť, vyjednávanie, smrť člena rodiny… Som nadšená z tejto knihy,  ako aj zo všetkých ostatných od tejto autorky. Naozaj som pri nej mala zmiešané pocity. Najskôr som bola smutná, aké to musí byť ťažké starať sa o celý chod domácnosti v takomto mladom veku, plus si sama aj na tú domácnosť zarábať. Potom som bola zvedavá, ako Ellu príjmu do novej rodiny, čo sa bude diať, ako sa k nej budú správať. Nakoniec som bola šťastná, lebo som cítila že medzi Ellou a Reedom vzniká puto, puto lásky. A presne kniha Papierová princezná je tá, ktorú keď dočítate, musíte čítať ďalšiu a ďalšiu časť.

Prekliaty princ

Samozrejme že po dočítaní Papierovej princeznej som sa musela hneď vrhnúť do čítania Prekliateho princa. Tieto dve knihy a líšia hlavne tým, že v tejto knihy je viac rozpísaný život Royalovcov. Tajomstvá. Zrada. Nepriatelia. Reed je chlapec, ktorý má všetko. Má bohatého otca, čiže veľkú rolu hrajú peniaze, je atraktívny, čiže by si mohol vybrať ktorékoľvek dievča. Bolo správne rozhodnúť sa pre Ellu? Aj v tejto knihe je zobrazené rodinné puto. Je veľmi dobré, že nie len v knihách, ale aj v súčasnosti sú rodiny, ktoré držia za všelijakých okolností spolu. Všetci za jedného, jeden za všetkých. Aj týmto heslom by som mohla vyznačovať táto rodina. V tejto časti sa toho stane naozaj veľa zaujímavého ale nechcem nič prezrádzať. Ak ste si prečítali aj prvú časť tejto knižnej série, určite by som v nej pokračovala. Aj na konci tejto knihy je príbeh taký pútavý, že vás to doslova až donúti od zvedavosti prečítať si ďalší diel.

Palác klamstiev

Ďalšia knihy z rady Royalovcov. Keby som túto knihu mala popísať jedným slovom, bolo by to tajomstvo.

Môj názor je, že práve Palác klamstiev je najlepšou a najzaujímavejšou knihou z tejto knižnej série.

Je tu všetko – tajomstvá, vražda, láska, rozuzlenie a šťastný koniec. Kniha je hlavne o novej šanci. Dá Ella šancu otcovi v jej živote? Pri čítaní tejto knihy som bola v napätí, zvedavá, ale všetko dopadlo ako malo. Znovu sa ukáže či rodina dokáže držať pokope alebo sa mu otočí chrbtom, či je Ella ochotná spraviť pre Reeda naozaj všetko. Je ťažké vyjadriť pocity z tejto knihy bez toho, aby som mohla spomenúť niečo z nej. Nechcem nič viac prezdrádzať, chcem aby si čitatelia poriadne túto knihu vychutnali. Zaujímavé je, že v tejto knihe jasne pochopíte, že ani Royalovci nie sú nedotknuteľní. Tým, ktorí čítate túto knižnú sériu nemusím odporúčať čítať túto knihu, lebo verím, že vás tie predtým pohltili natoľko, že by ste ju prečítali tak či tak. Takže kľudne kupujte knihu Palác klamstiev a ja sa púšťam do ďalšej časti tejto knižnej série – Padlý dedič.

Klaudia Smolková