Recenzie čitateľov – Jeden z nás klame

24. marca 2020
2 minút(y) čítania
Rate this post

Jeden z nás klame

Osobne väčšinou čítam romantické príbehy a pri tejto knihe som trošku odskočila k detektívke, ale neľutujem!

Naozaj veľmi zaujímavá kniha, s nečakaným koncom. Určite už veľa z nás pri detektívkach v polovici knihy rozmýšľalo, kto môže byť vrah. Myslím si, že práve v tejto knihe by to málokto uhádol. Okrem vraždy je to kniha o priateľstve, láske, tajomstvách a zrade. Kniha je krásne spracovaná, vždy je uvedené meno, kto práve svoj príbeh rozpráva, dátum a čas. Takže sa viete podľa toho pekne orientovať a nevzniká zbytočný chaos, že sa strácate v pointe knihy.

Kniha je o piatich študentoch, ktorí si nie sú až takí blízki ale časom zistia, koľko toho majú spoločného. Príbeh začína tak, že niekoľko žiakov ostane po škole, pričom v triede nečakane jeden zomrie. Samozrejme, že žiaci to nenechajú len na vyšetrovaní polície, ale vrhnú sa do vyšetrovania aj vlastnými rukami. Pri vyšetrovaní vraždy sa všetci zblížia, vznikne medzi nimi puto. Puto priateľstva a aj lásky. Kto môže byť vrah? Je to niekto, kto so Simonom ostal po škole? Túto otázku som si kládla až kým som ju neprečítala ku koncu, kde som sa dozvedela, kto je vrah. Celý čas som bola v poriadnom napätí, pretože to väčšinou smerovalo k tomu že vrah je buď Bronwyn, Addy, Cooper alebo Nate, čiže žiaci, ktorý ostali so Simonom po škole. Polícia si myslela, že nešlo o náhodnú smrť, preto boli všetci štyria podozriví z jeho vraždy. Túto knihu by som odporučila prečítať hlavne kvôli tomu, lebo by si z nej ľudia mohli zobrať príklad, že si treba navzájom pomáhať.

Klaudia Smolková