Recenzie čitateľov – Na pár krokov

31. marca 2020
3 minút(y) čítania
4.8/5 - (20 votes)

NA PÁR KROKOV

Rachael LippincotMikki Daughtry aTobias  Iaconis

„Dvaja mladí ľudia, ktorí od seba musia byť dva metre . Ato bez výnimky.“

Kniha Na pár krokov je odvoch ľuďoch, Stelle aWillovi . Obidvaja majú tú istú chorobu , cystickú fibrózu… Stella Grantová sa snaží všetko dodržiavať, aby jej jedného dňa mohli transplantovať pľúca. A však Will Newman je pravý opak… Uneho je choroba horšia a preto na liečbu kašle . Je si istý tým, že skôr či neskôr predsa zomrie. Will aStella by sa mali od seba držať čo najďalej, lenže čím viacej sú spolu, tým je odstup dva metre pre nich ťažším… Čo by sa stalo, keby…….?

„Viem, že je to môj posledný nádych. Je pre ňu.“

Kniha, ktorá vás chytí za srdce. Príbeh Stelly aWilla je silný… Pohltí vás aukáže, že nie všetci máme šancu byť zdraví. Apre niekoho ten jediný dotyk nie je ani zďaleka samozrejmosťou. Krásna kniha s nádhernou myšlienkou a silným dejom. Cystická fibróza nie je ľahká choroba. Ja som onej netušila nič, už len ten názov je predsa zvláštny a kniha vám ukáže, že táto choroba vôbec nie je sranda...WillStella avšetky ostatné postavy boli sympatické. Podľa mňa si postavy vtejto knihe zamilujete. Dej sa odohráva celkom rýchlo aani neviete ako azrazu ste na konci tejto knihy. Bolo pekné, že aj dvaja ľudia, ktorí by nemali byť ani len kamaráti, sa mali radi, aj keď ich delia dva metre. Kniha sa odohráva prevažne vnemocnici, čoho sa podľa mňa nemusíte báť. Pretože ja som sa toho na začiatku bála,ale nakoniec som ani nevnímala, že sa to deje vnemocničnom prostredí. Abolo pekné ako sa tam onich starali... Ak nie ste milovníkom kníh tak si príbeh môžete pozrieť v podobe filmu, pretože táto kniha je aj sfilmovaná. Ja som film síce nevidela, ale myslím si, že ak knihy veľmi nečítate, tak sa vám ho určite oplatí pozrieť. Skoro by som zabudla spomenúť ešte tú nádhernú obálku, ktorá sa mi veľmi páči. Ešte stále váhate si túto knihu prečítať? Neváhajte. Určite knihu odporúčam. Počas čítania budete mať vsebe pocity lásky, ale miestami aj smútku. Príbeh vám zostane v pamäti a zanechá vo vás krásny pocit.

„Už sa nechcem báť. Chcem sa cítiť slobodná. Je to iba život. Ani sa nenazdáš abude po ňom.“

Nina Rusňáková

@ja_a_kniha1