Recenzie čitateľov -Všetky skvelé miesta

31. marca 2020
2 minút(y) čítania
4.2/5 - (13 votes)

Všetky skvelé miesta

Jeniffer Niveová

Autorka poukazuje na to, aké problémy môžu mať tínedžeri. Taktiež poukazuje na to, ako sa popasovať so strachom alebo depresiami. Chce naznačiť, že sú tu aj iné riešenia, než samovražda a taktiež ako sa vyrovnať so stratou blízkeho. Vidíme to na príklade dvoch mladých tínedžerov, ktorí sa stretnú na rímse školy s tím, že chcú skončiť so životom. Namiesto toho sa však zachránia navzájom. Začnú spolu robiť na projekte do školy, spoznávajú spolu skvelé miesta v Indiane a neskôr sa do seba zamilujú.

Kniha ma zaujala už vtedy, keď som ju zbadala na internete a už vtedy som vedela že si ju musím prečítať. Mala som ju prečítanú až príliš rýchlo, dá sa povedať na jeden nádych, pretože som nevedela vydržať, čo nastane na konci. Celý príbeh sa odohráva s depresívnou tematikou a taktiež s myslením na smrť. Trošku ma síce zamrzel koniec, vtedy som mala pocit že knihu vyhodím von z okna, nečakala som, že sa skončí tak tragicky, pretože až veľmi som si obľúbila Violet a Fincha, ktorí sú hlavnými postavami tohto príbehu. Ak by som mala knihu opísať, neviem či by som našla tie správne slová. Kniha je jednoducho skvelá! Pri knihe sa nasmejete, poplačete, dokonca sa naučíte niečo nové. Autorka mi až tak neznáma nebola už som od nej čítala viac kníh, ale táto sa mi páčila najviac zo všetkých. Dokonca aj film bol veľmi pekne spracovaný, odporúčam ho pozrieť, aj napriek tomu, že som vedela ako sa skončí, ma dohnal k slzám.  Knihu som musela prečítať dokonca dvakrát, vrátila som sa k nej vďaka filmu. Ani sa neviem rozhodnúť, čo by som vám odporučila viac, či film alebo knihu, skvelé sú jednoducho oboje!

Dávam päť hviezdičiek z piatich – kniha bola naozaj skvelá.

Miroslava Kolecanska